CRUFT 2017

Jsem nesmírně šťastná, že jsme se mohli zúčastnit této největší výstavy na světě a o to víc, že jsem se na "zeleném koberci" mezi tak nádhernými flatíky z celého světa mohla proběhnout se svou milovanou Amy. Amynka běhala ve třídě open jako jediná játrová fenka mezi nejkrásnějšími šampionkami a myslím, že se vůbec neztratila. Ocenění jsme se dočkali v následující třídě special working gundog, kde Amy vyhrála příčku nejvyšší a porazila tak 14 ostatních fenek. Jsem nesmírně hrdá a pyšná na svou holčičku, která pro mě znamená tak moc... Amy díky za VŠECHNO!!
Velká gratulace patří ostatním českým flatíkům, českému odchovu a taky všem úspěšným majitelům či chovatelům. Jsem ráda že jsem se mohla pozdravit s přáteli z flatího světa a poznat nové :) Děkujeme všem za absolutně nádherný den, který se nám vryl tak moc hluboko do paměti a nikdy na něj nezapomeneme. 

Abigail Tulip Rock on Fire - 1st in special working gundog class